Dotacje unijne

kapitał na inwestycje

Read more

IOWISZ

pomoc w przygotowaniu wniosku

Read more

Poradnia Funduszy UE

skorzystaj z pomocy ekspertów

Read more


Zatrudniaj najlepszych. Sprawdzaj osobowość!

 



Dlaczego tak trudno znaleźć pracownika?

Świat się zmienił. Zwykłymi metodami trudno dzisiaj znaleźć dobrego pracownika. Dyplom uczelni wyższej nie gwarantuje już, że kandydat posiada jakiekolwiek umiejętności i będzie w stanie wykonywać oferowaną pracę.

Jakość kształcenia obniża się dramatycznie. Dawniej dyplom gwarantował pewien poziom intelektualny kandydata. Dzisiaj nie gwarantuje już niczego. Absolwentami uczelni wyższych zostają osoby, które w normalnych warunkach w ogóle nie zostałyby studentami, bo nie zdałyby egzaminów wstępnych. Dodatkowo, otwarte granice powodują, że wiele ambitnych osób wyjeżdża do krajów oferujących lepsze warunki życia i pracy.

Znalezienie dobrego pracownika jest coraz trudniejsze.

Czytanie CV i rozmowy kwalifikacyjne już nie wystarczają. Jak można wierzyć w to, co kandydaci piszą w CV, w sytuacji gdy 70% z nich celowo wprowadza pracodawcę w błąd. Są gotowi nawet kłamać, żeby tylko zwiększyć swoje szanse na zatrudnienie.

Coraz większe problemy ma ten, kto stosuje przestarzałe metody rekrutacji. 

Dwóch na trzech nowych pracowników rozczarowuje już podczas pierwszego roku pracy. Najczęstszą przyczyną zwalniania pracowników nie jest brak wiedzy, czy umiejętności praktycznych, ale brak tzw. umiejętności miękkich, uniemożliwiający im osiąganie zadowalających wyników. Na rynek pracy wchodzi właśnie nowe pokolenie. Nastawieni roszczeniowo indywidualiści, niechętni do ponoszenia trudu i pracy zespołowej.

Koniec problemów z pracownikami

Każdemu stanowisku pracy odpowiada jeden, ściśle określony typ osobowości. Idealną osobowość nazywany osobowością referencyjną. Im bardziej osobowość kandydata jest zbliżona do idealnej osobowości, tym lepsze wyniki pracownik będzie osiągał w pracy.

Prawidłowa ocena osobowości kluczem do udanej rekrutacji. 

Większość dostępnych na rynku testów osobowości to zwykłe psychozabawy lub uproszczone wersje testów klinicznych przeznaczonych dla psychiatrów. Powstały w celu diagnozowania schorzeń psychicznych i niewiele wnoszą do rekrutacji. Zadawanie kandydatom pytań z podręczników HR również niewiele daje, bo kandydaci znają te pytania i przygotowują się do nich. Internet pełen jest poradników na ten temat.

Metoda Customers's BEST powstała w wyniku wieloletniej analizy osobowości tysięcy profesjonalistów odnoszących wybitne sukcesy w pracy.

Wyniki badań okazały się zaskakujące.


Idealny Przedstawiciel Handlowy

Idealny handlowiec to osoba aktywna, otwarta na nowe wyzwania, łatwo nawiązująca kontakty, zorientowana na wynik i odporna na chwilowe niepowodzenia. Idealny handlowiec to osobowość typu: D313.

Idealną osobowość do pracy na stanowisku Przedstawiciel Handlowy posiada zaledwie 0,7% kandydatów.

Najczęstszym błędem firm, które nie stosują ratingu osobowości Customer's BEST jest zatrudnianie na tym stanowisku kandydatów o osobowości typu: M157.

Kandydat o niewłaściwym typie osobowości potrafi podczas rozmowy kwalifikacyjnej zmobilizować się i zachwycić menedżera swoim zachowaniem. Sprawia wrażenie doskonałego handlowca, ale w codziennej pracy nie jest w stanie realizować planów sprzedażowych. Okazuje się nieśmiały wobec nowych Klientów, unika nawiązywania kontaktów, zniechęca się drobnymi niepowodzeniami i nie dostrzega okazji sprzedażowych, które mógłby wykorzystać.

Ryzyko błędu rośnie, gdy firma nie korzysta z ratingu osobowości. 

Idealna Asystentka Zarządu

Idealna Asystentka Zarządu to osoba doskonale zorganizowana, asertywna, potrafiąca nadać sprawom właściwą hierarchię ważności i dbająca o poufność informacji, do których ma dostęp.

90% najbardziej cenionych asystentek zarządów, zatrudnionych w amerykańskich korporacjach, posiada osobowość typu: G438.

W Europie zaledwie 1,3% kandydatek posiada osobowość odpowiednią do pracy jako Asystentka Zarządu. Najczęstszym błędem firm niekorzystających z Customer's BEST jest zatrudnianie na stanowisku Asystentka Zarządu kandydatek o osobowości typu: F162.

Osoby o niewłaściwej osobowości, zatrudnione na tym stanowisku, nie są w stanie prawidłowo wykonywać swoich codziennych obowiązków. Bardzo źle znoszą pracę pod presją czasu. Nie radzą sobie z wykonywaniem wielu czynności jednocześnie. Popełniają błędy, a zwrócenie im uwagi prowadzi do niekontrolowanego wybuchu emocji. Badania naukowe potwierdzają, że pracownicy o osobowości F162 powinni mieć ograniczony dostęp do ważnych informacji i dokumentów, ponieważ stanowią najczęstsze źródło wycieku danych poza firmę.

Źle chroniona jest firma, która nie sprawdza osobowości kandydatów.

Idealny Pracownik Obsługi Klienta

Idealny Pracownik Obsługi Klienta to osoba lubiąca bezpośredni kontakt z ludźmi, chcąca rozwiązywać ich problemy, a jednocześnie przestrzegająca procedur i nie pozwalająca wprowadzać się Klientom w błąd.

Osobowość typu H jest dosyć popularna wśród kandydatów, jednak amerykańskie firmy dbające do najwyższą jakość obsługi Klienta poszukują wyłącznie pracowników o osobowości typu: H202 lub zbliżonym.

W Europie zaledwie 2,9% kandydatów posiada właściwą osobowość do pracy przy obsłudze Klienta. Znalezienie odpowiedniego pracownika, bez korzystania z pomocy ratingu osobowości, jest procesem kosztownym i długotrwałym. Wielokrotne ponawianie ogłoszenia w portalach pracy, to niepotrzebny koszt dla firmy.

Marnuje czas i pieniądze ten, kto rekrutuje bez Customer's BEST.

Idealny specjalista techniczny

Idealny specjalista techniczny to osoba skoncentrowana na zadaniu, wykonująca pracę w sposób wolny od błędów, dobrze znosząca napięte terminy i presję czasu. Idealny kandydat musi posiadać osobowość typu K287.

Osobowości tego typu dominuje u najlepszych amerykańskich inżynierów, informatyków, operatorów precyzyjnych maszyn i urządzeń oraz u wybitnych chirurgów.

Zwykła rekrutacja, oparta na rozmowie kwalifikacyjnej, nie sprawdza się w rekrutacji specjalistów technicznych. Rozmowa kwalifikacyjna premiuje osoby otwarte i komunikatywne, podczas gdy wybitni specjaliści techniczni są z reguły introwertykami. Firmy, które nie stosują w rekrutacji metody Customer's BEST popełniają poważny błąd. Na stanowiskach specjalistów technicznych zatrudniają osoby o niewłaściwym typie osobowości. W efekcie, skomplikowane zadania nie są wykonywane prawidłowo za pierwszym razem, tylko w nieskończoność poprawiane. Często podczas usuwania jednego błędu powstaje szereg kolejnych.

Osobowość idealnego specjalisty posiada 0,3% mężczyzn i mniej niż 0,1% kobiet. Masowa emigracja do krajów wysokorozwiniętych i uprzemysłowionych powoduje, że osobowość typu K287 zanika w Polsce.

Trudno wybrać odpowiednią osobę, gdy nie znasz jej osobowości. 

Do jakich rekrutacji stosować?

Rating osobowości ułatwia prowadzenie rekrutacji na wszystkie stanowiska w korporacjach, spółkach publicznych i firmach prywatnych. Oprócz rekrutacji narzędzie można stosować przy budowie zespołów zadaniowych, kwalifikacji do programów szkoleniowych, ewaluacji pracowników, a także do optymalizacji zatrudnienia.

Jak działa rating osobowości?

Rating to porównanie osobowości każdego kandydata z osobowością referencyjną dla stanowiska pracy, na które rekrutujesz. Kandydaci, którzy nie posiadają aktualnego certyfikatu osobowości zostaną wezwani do wzięcia udziału w specjalnym badaniu. Podczas certyfikacji specjalistyczne oprogramowanie sprawdza czy kandydat prawidłowo odpowiedział na pytania z testu na inteligencję emocjonalną, jak poradził sobie w teście logicznego rozumowania, jakich odpowiedzi udzielił w teście osobowości, ile czasu potrzebował na rozwiązanie zadań, nad którymi pytaniami dłużej się zastanawiał i czy zmieścił się w wyznaczonych limitach czasowych. Dodatkowo w pakiecie PRESTIGE specjalistyczne oprogramowanie dokonuje neurolingwistycznej analizy dokumentów autorstwa kandydata.

Po zakończeniu pracy system wygeneruje raport, który otrzymasz na swój email.

Jak interpretować wyniki?

Rating powyżej 75% oznacza, że kandydat posiada osobowość pozwalającą mu osiągać doskonałe efekty w pracy na oferowanym stanowisku. Nawet jeśli nie posiada bogatego doświadczenia to jest w stanie bardzo szybko opanować wszystkie wymagane umiejętności niezbędne do adaptacji do nowego środowiska pracy.

Rating w zakresie 60% - 75% oznacza, że kandydat może być wartościowym pracownikiem, jednak długotrwałe osiąganie ponadprzeciętnych wyników może spowodować jego zbyt szybkie wypalenie zawodowe.

Rating poniżej 60% oznacza, że osobowość kandydata może być przeszkodą w pracy na oferowanym stanowisku.

Chcę zamówić - który pakiet wybrać?

Gdy poszukujesz pracownika wybierz jedną z dostępnych opcji ratingu Customer's BEST.

PRESTIGE - dedykowana do rekrutacji liderów i menedżerów
SCAN ALL - do obsługi pojedynczych rekrutacji
Abonament - dla firm często rekrutujących pracowników
Licencja - uprawniająca do komercyjnego wykorzystywania

W pakiecie PRESTIGE koszt certyfikacji kandydatów ponosi pracodawca, w pozostałych wariantach każdy kandydat sam opłaca swój certyfikat.

Richard Branson - miliarder, twórca globalnej korporacji Virgin:

„Kiedy jesteś zadowolony z osobowości, dopiero wtedy patrz na doświadczenie i umiejętności kandydata.” Kandydaci zatrudniani z Customer’s BEST pokonują we wszystkich kategoriach kandydatów zatrudnianych w zwykły sposób. Szybciej wdrażają się do nowych obowiązków, osiągają wyższą wydajność, rzadziej chorują i są bardziej lojalni wobec pracodawcy.

Bez ryzyka zatrudnia ten, kto korzysta z Customer's BEST.

NOWOŚĆ - no limits!

CENA:
690 USD
(Pakiet SCAN ALL - nieograniczona liczba skanowań w jednej rekrutacji)


+ zamawiam

Dotacje
unijne

Pomoc w pozyskiwaniu dotacji unijnych dla firm prywatnych i sektora publicznego



+ więcej

Poradnia
Funduszy

Konsultacje ze specjalistami w dziedzinie pozyskiwania dotacji unijnych



+ więcej

IOWISZ
wniosek

Pomoc w poprawnym opracowaniu wniosku w systemie IOWISZ



+ więcej
jestem nowym
KLIENTEM
proszę o spotkanie z doradcą

BCG Polska Deptuszewska i Wspólnicy sj. © nota prawna
x Informacja dotycząca cookies na tej stronie internetowej

Nasza strona internetowa używa plików cookies (tzw. ciasteczka) w celach statystycznych, reklamowych oraz funkcjonalnych. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do twoich potrzeb. Każdy może zaakceptować pliki cookies albo ma możliwość wyłączenia ich w przeglądarce, dzięki czemu nie będą zbierane żadne informacje.